Deel dit artikel
-

NH Hotel Group beloont direct boeken

NH Hotel Group heeft het loyaliteitsprogramma, dat 8,5 miljoen leden heeft, vernieuwd. Gasten sparen meer punten in het nieuwe systeem en directe boekingen op de site van NH Hotel Group worden extra beloond.

In plaats van 5,5 procent van de netto factuur spaart de gast 7 procent. Oftewel: een afrekening van 100 euro levert zeven punten op. Elke punt staat gelijk aan 1 euro.

De gespaarde punten kunnen bij alle merken van de NH Hotel Group ingewisseld worden. Er gelden geen black-out periodes, aldus de hotelketen.

Voor iedere reservering die de gasten maken via nh-hotels.com ontvangen zij extra punten, afhankelijk van hun status in het programma.

De spaarniveaus Blue, Silver, Gold en Platinum worden gehandhaafd. Volgens NH Hotel Group stromen leden in het nieuwe programma sneller door en is het bijvoorbeeld al mogelijk om na vijf overnachtingen van Blue naar Silver te gaan. Elk niveau kent extra voordeeltjes, zoals gratis premium wifi en late check-outs.

Verder levert een verblijf in een hotel uit de NH Collection of in een nhow hotel sowieso minimaal vijf punten op.

NH Rewards werd in 2004 opgericht en in de afgelopen vijf jaar hebben de leden bijna 15 miljoen punten verzilverd voor meer dan een half miljoen verblijven.

Foto: Cineberg / Shutterstock.com

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond