Deel dit artikel
-

Personal shopper voor kinderen Bundleboon wil naar Denemarken en Zweden

Bundleboon, het Nederlandse bedrijf dat online een passend kledingpakket samenstelt voor kinderen, wil volgend jaar uitbreiden naar Denemarken en Zweden. Dat vertelde het bedrijf gisteren tijdens Startup Bootcamp in Utrecht. Bundleboon draaide drie maanden mee in de ‘Class of 2018’.

De keuze voor Scandinavië is geen toeval. Het idee voor Bundleboon ontstond namelijk bij de van oorsprong Deense Nelli Jeloudar, die jarenlang bij The Cloakroom werkte, de personal shopping service voor mannen.

De start-up heeft 75 kleine kindermerken aan zich weten te binden en heeft inmiddels zo’n 350 klanten. De omzet bedroeg tot nu toe 75.000 euro.

Om het pakket samen te stellen moeten ouders een vragenlijst invoeren. Gemiddeld bevat een doos acht artikelen. Wat niet bevalt, kan kosteloos worden teruggestuurd. Betaling vindt pas achteraf plaats.

Klanten hebben aardig wat unboxing video’s online gezet, een indicatie dat de beleving werkt, zo vertelde het bedrijf in Utrecht.

Bundleboon heeft inmiddels besloten om zijn platform ook in licentie aan derden te leveren. Er is een pilot met America Today op komst.

Dit bericht is 87 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond