Deel dit artikel
-

ProSpex neemt online marketing specialist Webtraders over

B2B-leadgeneratiebedrijf ProSpex neemt online marketingspecialist Webtraders over. Laatstgenoemde zal verder gaan onder de naam ProSpex Online Marketing. Op die manier moet het eerste fullservice multichannel B2B-leadgeneratiebureau ontstaan waarin alle direct marketing disciplines onder één dak zijn samengebracht.

De overname is volgens beide partners een volgende strategische stap in de groeistrategie van ProSpex, dat eind vorig jaar marktonderzoeksbureau Goals Marktbewerking overnam.

In de visie van ProSpex is verkoop het resultaat van een relatie. Een relatie is gebaseerd op vertrouwen. Dat vertrouwen ontstaat na gemiddeld zeven contactmomenten. Cold calling is volgens ProSpex niet meer van deze tijd. ‘Wat wel werkt is de inzet van een lange termijn contactstrategie waarbij kanalen zoals e-mail, websites, telemarketing en events worden ingezet.’

Afgelopen maand dreigde deze samenwerking te stagneren door financiële instabiliteit bij Webtraders. Hierop is snel geschakeld met de curator en is in overleg met Arnoud van Dorp, oud-directeur Webtraders, een directe doorstart gerealiseerd.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond