Deel dit artikel
-

Ronald van der Aart en Michiel van Schooten beginnen Roger’s Communication

Ronald van der Aart (RepMen, ex-UPC) en Michiel van Schooten (Start Making Sense!, ex-RAPP) zijn een nieuw communicatiebureau begonnen. Roger’s Communication noemt zich een cross-over boutique agency op het snijvlak van advertising, sponsoring en PR. Zowel offline als digitaal, social èn inbound.

Het werkveld van Roger’s Communication is breed, aldus Van Schooten. ‘Strategie, creatie èn executie. Tussen corporate communicatie en marketingcommunicatie, juist omdat die scheidslijn steeds verder vervaagt. Meer dan ooit willen we onze klanten begrijpen. En de klanten van onze klanten. Want een beter begrip leidt tot betere communicatie.’

Roger’s Communication is gevestigd in Amsterdam en gaat van start met o.a. optiekketen Hans Anders, sportmerk Under Armour, Nederlandse Staatsloterij en R&G Global Consultants als launching customers.

Dit bericht is 13 keer gedeeld

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond