Deel dit artikel
-

Ryanair voert digitale vernieuwingen door

Ryanair heeft tijdens de Web Summit in Lissabon een aantal nieuwe digitale initiatieven gepresenteerd. Zo krijgen bezoekers die zijn ingelogd op de website een gepersonaliseerde ervaring.

Wie is ingelogd op MyRyanair krijgt onder andere favoriete routes en recente zoekopdrachten te zien, maar ook aanbevolen producten en services op basis van het type reis. Dit is volgens Ryanair de eerste fase van een uitgebreide personalisatie-upgrade, die het in de nabije toekomst mogelijk moet maken om op maat gemaakte aanbiedingen te doen. 

Verder heeft Ryanair op de website van Ryanair Rooms het aanbod van hotels, hostels, B&B’s, vakantievilla’s en homestays uitgebreid. Ook heeft de low-cost carrier een Chinese versie van de website gelanceerd. Op Ryanair.com is Ryanair Tickets nu live, zodat klanten nu tickets kunnen kopen voor theatershows in Londen. De komende maanden zullen meer evenementen en attracties worden toegevoegd, aldus Ryanair.

Ook kondigt Ryanair aan dat Porto na Rome en Madrid vanaf januari de derde luchthaven is waar het overstapproduct wordt aangeboden.

De nieuwe digitale ontwikkelingen zijn een aanvulling op de Apple Pay-integratie, aansluitende vluchten, de verkoop van langeafstandsvluchten met Air Europa op Ryanair.com en een nieuwe samenwerking met het Erasmus Student Network. Het uiteindelijke doel is volgens Ryanair om de Amazon van de reisbranche te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond