Deel dit artikel
-

Talpa gaat merken helpen met inhoudelijke partnerships

Talpa Network lanceert de Talpa Check-in, naar eigen zeggen een snel en simpel proces om in een vroeg stadium te checken of er merksynergie is bij adverteerders.

Volgens Allard Ruyl, CEO Talpa Media Solutions, zijn veel ideeën voor mediapartnerships wel goed uitgedacht vanuit de merkvisie van de adverteerder, maar past het minder goed bij het programma, de titel of de influencer waarmee de adverteerder wil samenwerken. Of een marketeer heeft een ruw idee, waarvan ze nog niet weten welk mediamerk daar het beste op aansluit.

Een inhoudelijke check met merken als 538 of LINDA. kan voelen als een barrière, zeker als een concept nog niet helemaal rond is. En die barrière wil men wegnemen met de Talpa Check-in.

De Talpa Check-in is een digitaal ideeënluik waar reclamemakers, marketeers en mediastrategen hun idee kunnen ‘ingooien’. Deze ideeën worden binnen Talpa Media Solutions in afstemming met de creatieven van het Bureau en de programmaredactie (van het gewenste mediamerk) gecheckt. Binnen 72-uur wordt teruggekoppeld hoe het idee het beste past bij het mediamerk, de behoefte van de kijker, lezer, luisteraar, volger en natuurlijk de doelgroep van de adverteerder.

De Talpa Check-in is vanaf nu beschikbaar via check-in@talpanetwork.com en via de Client Leads van Talpa Media Solutions.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond