Deel dit artikel
-

Tommy Hilfiger, Alibaba en Men At Work naar Emerce eFashion

Klinkende namen dit jaar op Emerce eFashion op 22 juni in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Namens het bekende merk Tommy Hilfiger komt Anne-Christine Schäffer-Polet naar Amsterdam. Zij vertelt uitgebreid over de lancering van de Digitale Showroom in 2014.

Ook het Chinese Alibaba komt naar eFashion. Celine Xu is sinds 2016 als Business Development Manager werkzaam bij Alibaba. Voordat ze bij Alibaba aan de slag ging werkte ze 4,5 jaar als inkoopster bij EDCO bv. waar ze verantwoordelijk was voor de Chinese tak.

Zij geeft antwoord op vragen als: Wie is de Chinese consument precies? Waar kopen zij hun modeproducten? Aan de hand van data en cases als die van G-Star en Suit Supply laat Celine zien dat e-commerce in China er heel anders uit ziet dan in Nederland.

Oprichtster en ontwerpster Fabienne Chapot begon tien jaar geleden, geïnspireerd door een reis naar Bali, aan een groot avontuur. Wat voorzichtig van start ging met een hartentas onder de naam Fab., is inmiddels uitgegroeid tot hèt accessoiremerk van Nederland met een heel herkenbaar handschrift en vertrouwde fanbase.

Afgelopen jaar veranderde Fabienne de merknaam Fab. in voor Fabienne Chapot. Deze nieuwe naam is een eerste stap richting de grote ambitie voor internationale expansie. Het label heeft een flagship store in Amsterdam en wordt in meer dan 500 winkels in Europa verkocht.

Martijn Hoeksema, e-commerce manager voor multibrand (r)etailer Men At Work, gaat in op de Men at Work app. Daarnaast worden grote stippen op de horizon voor 2017 en verder besproken.

Het volledige programma vind je hier. Kaarten zijn hier te koop.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond