Deel dit artikel
-

TradeCast TV in samenwerking met SpotX

Uitgevers, tv-zenders en YouTubers die hun eigen streams met TradeCast TV verzorgen kunnen binnenkort ook reclame injecteren in hun beeld. Daartoe gaat hun leverancier met SpotX samenwerken.

Het streamingbedrijf uit Zwolle maakte de overeenkomst met RTL-dochter SpotX eerder vandaag bekend. Hiermee wil TradeCast zijn klanten de mogelijkheid geven om geld te verdienen met hun werk maar het wil ook toegevoegde waarde bieden met zijn dienst.

In zekere zin is het ook een stap om op gelijke hoogte te komen met partijen als YouTube en Facebook. Ook zij bieden aan zenders, bedrijven en andere professionele streamers een platform om op schaal uit te zenden en profielgerichte reclames uit te serveren.

TradeCast legt in een persbericht uit: “Met name het veranderende kijkgedrag, waardoor over-the-top television en connected television steeds populairder zijn, zorgt voor een sterk toenemende interesse in advertentiemogelijkheden binnen OTT-diensten. Dit was voor TradeCast een van de belangrijkste argumenten om het AVOD-videoadvertentieplatform toe te voegen aan hun video- en broadcastingplatform.”

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond