Deel dit artikel
-

Voortaan ook even Apeldoorn appen

Klanten van Centraal Beheer kunnen de verzekeraar voortaan ook even appen. De verzekeraar lanceert een eigen WhatsApp-achtige service in de Centraal Beheer-app.

Met de Centraal Beheer-app kunnen klanten direct communiceren met een medewerker van Centraal Beheer. Men heeft bewust gekozen vanuit privacy en veiligheid om een eigen berichtensysteem in de Centraal Beheer app te bouwen.

Centraal Beheer ziet ‘Even appen’ naar eigen zeggen als de volgende stap in haar servicestrategie om ‘altijd op een sympathieke manier in verbinding te staan met de klant. Op de manier die de klant op dat moment wenst.’

‘Even Appen’ is volgens de verzekeraar laagdrempelig, simpel en snel. Wie op het punt staat het vliegtuig in te stappen en nog een vraag heeft over de dekking van je reisverzekering, kan dat nu zonder veel moeite doen.

Een speciaal team van medewerkers is op werkdagen beschikbaar van 8.30 uur tot en met 17.30 uur om via ‘Even Appen’ de klanten te woord te staan.

Deel dit bericht

1 Reactie

Harry

Veel WhatsApp berichten over business toepassingen de laatste tijd. Vaak in het kader van klantenservice. Ik vind deze ook erg fraai (en handig :)) http://www.hlpmij.nl.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond