Deel dit artikel
-

Webpower vernieuwt e-mailplatform

Het Nederlands webpower, vijftien jaar geleden opgericht door Jacco Bouw, lanceert volgende maand versie 10 van zijn e-mailmarketing automationplatform. De nieuwe versie heeft een nieuwe gebruikersomgeving die speciaal ontworpen is voor de (e-mail)marketeer.

De nieuwe versie heeft een eenvoudige menustructuur en geeft direct inzicht in hoe campagnes presteren. De interface is ontworpen door Europese en Chinese User Experience-experts.

Ter gelegenheid van de lancering wordt de oude naam van het platform (dmdelivery) vervangen door webpower, gelijk aan de bedrijfsnaam. Met het nieuwe platform wil webpower marketeers naar eigen zeggen de ‘power’ geven tot online engagement om hun resultaten continu te verbeteren.

Daarbij is de workflow van gebruikers als uitgangspunt genomen. Bouw: “We bieden hen een cockpit waarvan uit zijn altijd een overzicht hebben van alles wat er speelt. Je ziet meteen hoe lopende campagnes er voor staan en of er moet worden ingegrepen om de resultaten te verbeteren.”

De nieuwe versie van het webpower e-mailmarketing automationplatform is beschikbaar vanaf 15 juni.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond