
Collection
Customer data: actuele trends en innovatie
Merken zoals Volvo, Rabobank en Omoda tonen dat customer data essentieel is voor real-time gepersonaliseerde interactie. De focus ligt op zero- en first-party data, data-overload beheersen en privacy beheren. Is AI alleen maar effectief in de juiste handen? En is een customer data platform cruciaal voor een onfeilbare strategie?
Uitgelichte video's
Populaire sprekers
Bekijk alle sprekers
Bas van den Bouwhuijsen
Customer Satisfaction & CX Data Manager, Volvo Car Nederland
Nieuwe auto’s bevatten een schat aan datapunten. Waar gaan al deze data heen?

Coen Wiers
Head of Customer Engagement, Rabobank
Hoe de Rabobank met AI persoonlijke inzichten maakt voor klanten

Yoran van Bezooijen
Data Scientist, Omoda
Hoge retourpercentages kun je binnenkort retour sturen met AI

Marlou Mulders
Commercieel Directeur, Prins Petfoods
De data-spagaat in de business van diervoeding

Trui Lanckriet
Directeur Group Data & Insights, Mediahuis
Klantdata vergaren en verwaarden als internationaal mediabedrijf

Sharif Hussainali
Teamlead CRM, Marketing Automation & Personalisation, Kamera Express
De data-uitdagingen die je tegenkomt bij een ‘buy & build’-strategie

Stèphanie van der Voort
Global CRM Lead, Allianz Direct
Wat hebben e-commercebedrijven en financiële organisaties gemeen als het gaat om klantdata?

Bob Klein
Senior Marketing Automation Specialist, 100procent
Wat hebben e-commercebedrijven en financiële organisaties gemeen als het gaat om klantdata?

Martijn Huve
Oprichter, Trendata
Markt- en klantbehoefte voorspellen tot twaalf maanden vooruit

Rob Lankveld
Data- en bedrijfsconsultant, Trendata
Markt- en klantbehoefte voorspellen tot twaalf maanden vooruit

Vincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PRO
Reality check: het verzilveren van data in je CDP