Customer Data 2024
Merken als Volvo, Rabobank en Omoda laten zien dat customer data de motor is achter real-time gepersonaliseerde interactie. Als voorloper ligt je focus daarom op zero- en first-party data. Verzameling hiervan is je eerste uitdaging. Maar hoe tackel je de data overload, stroomlijn je je data-management en benader je de privacy paradox? Zonder zijwieltjes is AI ineffectief en zelfs een risico. Maar in kundige handen is het potentieel onbegrensd. En is een customerdataplatform een absolute must? De trends van nú voor een onfeilbare strategie.
Bericht ontvangen bij release?
Deze collectie wordt binnenkort gepubliceerd. Interesse? Meld je aan en we sturen je een e-mail zodra deze live staat.
Beschikbaar vanaf 21 mei
Bas van den Bouwhuijsen
Customer Satisfaction & CX Data Manager, Volvo Car NederlandCoen Wiers
Head of Customer Engagement, RabobankYoran van Bezooijen
Data Scientist, OmodaMarlou Mulders
Commercieel Directeur, Prins PetfoodsTrui Lanckriet
Directeur Group Data & Insights, MediahuisSharif Hussainali
Teamlead CRM, Marketing Automation & Personalisation, Kamera ExpressBob Klein
Senior Marketing Automation Specialist, 100procentMartijn Huve
Oprichter, TrendataVincent de Winter
Regional Manager Benelux, Piwik PROOptimize your Customer Data
Ga nooit zomaar ergens vanuit. Onderbouw het met data. Verdiep je in real-time hyperpersonalisatie en omnichannel CX, zero- en first-party data, dataverzameling en -aggregatie, databronkoppeling, predictive AI-analytics, datamanagement en -governance, veiligheid, de privacy-paradox, het customerdataplatform en meer.
Frontrunners en experts
Adequaat datamanagement vereist een ijzersterke strategie voor verzameling, analyse, en toepassing met efficiëntie, precisie en impact. Krijg actuele inzichten van Volvo, Rabobank, Omoda, Kamera Express, Prins Petfoods, Mediahuis, en meer. Een redactionele collectie met boeiende cases, toekomstgerichte perspectieven en verhelderende talks.
On-demand kennisboost
Het einde van cookies is een blessing in disguise. Want via je digitale en fysieke touchpoints komt met hoge snelheid een vloedgolf aan gevarieerde data je kant op. Hoe structureer je deze berg data? En waarom is transparantie over je datagebruik cruciaal? On-demand future-proof kennis. Altijd binnen handbereik. Waar en wanneer je maar wilt.
Op de hoogte blijven?
Stel een alert in voor deze collectie, dan sturen we je een mail op de dag van de launch. Houd je inbox in de gaten!