-

Customer loyalty: Hoe verwonder je klanten vanaf de eerste bestelling?

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe onderscheid je je als bedrijf of merk van de rest? Verwonder je klant met extraatjes, zodat ze bij je terugkeren.

In deze talk vertelt Erik Klaassen (medeoprichter en CPO bij Crisp) over klantloyaliteit. Hoe bouw je dat op? Door  je klanten vanaf de eerste bestelling te verwonderen. Dat doe je bijvoorbeeld door allerlei interessante extraatjes te bieden. Daarnaast is het bieden van gemak en kwaliteit een must.

Verder gaat hij dieper in op de kanalen waarmee je de klant bedient, hoe  je goede service organiseert en hoe je je klant beter leert kennen.  Tot slot behandelt hij welke acties tot ambassadeurs leiden? Hij laat zien hoe hij dit bij online supermarkt Crisp heeft aangepakt.

Spreker: Erik Klaassen (Co-founder en CPO bij Crisp)

Collectie: Emerce Ecommerce 2021

Host: Hielko van der Molen

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond