
Customer loyalty: Hoe verwonder je klanten vanaf de eerste bestelling?
Hoe onderscheid je je als bedrijf of merk van de rest? Verwonder je klant met extraatjes, zodat ze bij je terugkeren.
In deze talk vertelt Erik Klaassen (medeoprichter en CPO bij Crisp) over klantloyaliteit. Hoe bouw je dat op? Door je klanten vanaf de eerste bestelling te verwonderen. Dat doe je bijvoorbeeld door allerlei interessante extraatjes te bieden. Daarnaast is het bieden van gemak en kwaliteit een must.
Verder gaat hij dieper in op de kanalen waarmee je de klant bedient, hoe je goede service organiseert en hoe je je klant beter leert kennen. Tot slot behandelt hij welke acties tot ambassadeurs leiden? Hij laat zien hoe hij dit bij online supermarkt Crisp heeft aangepakt.

Eric Klaassen
Wonderkind turned strategy consultant. Al op zijn zevende leerde hij programmeren, om zich vele jaren te ontpoppen als consultant voor alles wat digitaal is. Hyves en Zoover deden hun voordeel met zijn strategisch inzicht. Als oprichter en partner bij BLOOM volgden nog vele andere grote namen in binnen- en buitenland (o.a. Catawiki, Vinted, OLX). De kans met goede vrienden een nieuw avontuur (inderdaad, Crisp) te beginnen wilde hij niet laten liggen.
Nieuwe insights
[Podcast] Jon Roozenbeek: “Desinformatie werkt als een virus – je kunt er ook weerstand tegen opbouwen”[Column] Het onmetelijke merk? Of gewoon niet gemeten?Merkcampagnes werken niet (meer) – zo stuur je op echte resultatenDe herontdekking van fysieke retail: Waarom locatie de nieuwe superpower isB2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemenGerelateerde artikelen


Loyaliteit heruitgevonden: zo bouw je in 2025 aan duurzame klantrelaties

Voorbij het transactionele: de grotere rol die loyaliteit kan en zou moeten spelen

