-

Twill en Woonstad: het belang van digitale innovatie voor je business

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor MakerStreet. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Makerstreet’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Digitale innovatie – en in het bijzonder product design –  kan je business efficiënter, waardevoller en schaalbaar maken. Maar hoe?

In deze Talk zoomt Robert Leufkens (Soda Studio) in op twee genomineerde cases voor de Dutch Interactive Awards (DIA) 2021: die van Twill en Woonstad. Ook gaat hij dieper in op de vraag hoe een innovatieve digitale strategie jouw business efficiënter, waardevoller en schaalbaar maakt. Hierbij is er speciale aandacht voor product design.

Bij de DIA 2021 won Twill goud in de categorieën Digitale Transformatie en B2B Commerce. Woonstad werd bekroond met zilver in de categorie Service.  Woonstad heeft onder meer een app geïntroduceerd waar bewoners zelf reparatie- en onderhoud werkzaamheden in kunnen plannen. Hierdoor steeg de waardering voor de organisatie, nam het serviceniveau toe en daalden de servicekosten. Voor Twill zorgde digitale transformatie ervoor dat je kunt schalen en andere doelgroepen kunt bedienen. In deze video hoor je hoe.

Host: Hielko van der Molen (manager, trainer en docent digitale marketing en veranderingsprocessen)

Spreker: Robert Leufkens (UX Strateeg bij Soda Studio)

Collectie: Dutch Interactive Awards (DIA)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond