-

Een antwoord op de toenemende macht van Big Tech

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Beeckestijn Business School. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Beeckestijn Business School’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Steeds meer interactie met onze klanten en prospects gaat via de platformen van Big Tech. Hoe kom je als marketeer met een goed alternatief?

In deze video vertelt Bart Meerdink, Managing Partner en Digital Strategist bij Beeckestijn Business School hoe het komt dat we als marketeers te verslaafd zijn geraakt aan het Google- en Instagram- infuus en van kliks en engagement.

In deze powersessie geeft Bart context én een alternatief. Tipje van de sluier? Het alternatief gaat over meer eigen data en betere eigen proposities. De rode draad in zijn werk is hoe je digital zo menselijk en relevant mogelijk maakt.


Spreker:
Bart Meerdink (Managing partner & digital strategist bij Beeckestijn Business School)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Hielko van der Molen

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond