Populaire sprekers
Shafiq van den Enk VodafoneZiggo
Shafiq van den Enk
Head of Digital Marketing & E-commerce B2B, VodafoneZiggo
Verdubbel je e-commerce-omzet met behulp van data-driven marketing
Verdubbel je e-commerce-omzet met behulp van data-driven marketing
Roos Bulder Nestle
Roos Bulder
Manager Marketing Communication, Nestlé
De transformatie van digital marketing
De transformatie van digital marketing
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T173948.491
Badal Marhé
Conversational Specialist, Interpolis
Hoe ontwikkel je een chatbot die echt werkt?
Hoe ontwikkel je een chatbot die echt werkt?
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T151401.363
Amara Onwuka
Senior Meteoroloog en presentator, Talpa Network/ Weer.nl
Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring
Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring
Ontwerp zonder titel - 2024-12-06T143645.258
Steen Rasmussen
Trainer, Emerce Academy
Een andere kijk op tracking na het verlies van 3rd party cookie tracking
Een andere kijk op tracking na het verlies van 3rd party cookie tracking
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T144712.110
Kirsten Jassies
Social media expert, justK
Hoe bouw je een sterk merk op social media met content?
Hoe bouw je een sterk merk op social media met content?
Jort Koopman (1)
Jort Koopman
Commercieel Manager, Talpa Network
Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring
Hoe je netwerk kan zorgen voor de ultieme cross-mediale ervaring
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T172541.214
Sophie Jacobs
Industry Manager, Google
Decoding Decisions: ontdek hoe je de interesse van consumenten wekt tijdens het aankoopproces.
Decoding Decisions: ontdek hoe je de interesse van consumenten wekt tijdens het aankoopproces.
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T145454.255
Ingmar de Lange
Merkstrateeg, Mountview
Hoe balanceer je merkbouwen en performance- marketing?
Hoe balanceer je merkbouwen en performance- marketing?
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T154814.921
Molly Williams
Hoofd Customer Experience & Sales Enablement, Siemens Advanta
Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B
Zo creëer je met behulp van data authentieke klantervaringen in het B2B
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T151130.964
Erik Jan Van Zwieten
CRM Manager, Praxis
Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality
Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality
Elvire Jaspers-WeAreBrain-BW
Elvire Jaspers
CEO, WeAreBrain
Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality
Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T150649.119
Grad Conn
Chief Experience Officer, Sprinklr
Mass One-to-One wordt de nieuwe marketingrealiteit
Mass One-to-One wordt de nieuwe marketingrealiteit
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T151801.210
Marijke Slaats
Team Lead Branded Content Marketing, TUI
Hoe TUI snel een ‘corona social rescue team’ wist op te zetten
Hoe TUI snel een ‘corona social rescue team’ wist op te zetten
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T161524.757
Niels Hobert
Account Director, Adwise
Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?
Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T151943.353
Frederique Vilders
Head of Webcare & Community Management, Somention
Hoe TUI snel een ‘corona social rescue team’ wist op te zetten
Hoe TUI snel een ‘corona social rescue team’ wist op te zetten
paul-profile-square-bw (1)
Paul de Metter
Digital Strateeg, OMVP, 4NG
Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)
Waarom kiezen voor een Digital Experience Platform (DXP)
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T162506.036
Jan Smit
Account Director, Adwise
Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?
Hoe implementeer je B2B Account Based Marketing succesvol in je organisatie?
Bart Meerdink (1)
Bart Meerdink
Managing partner & digital strategist, Beeckestijn Business School
Een antwoord op de toenemende macht van Big Tech
Een antwoord op de toenemende macht van Big Tech
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T174924.987
Daniel Nokes
Commercieel Directeur, Ematters
De evolutie van Marketing Automation
De evolutie van Marketing Automation
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T163556.060
Andries Hiemstra
Strateeg, OrangeValley
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T163823.097
Maarten van Minnen
Digital Marketing Manager, Roche
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T164139.778
Laurens van Stokkum
Digital Marketeer, OrangeValley
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
COVID & Cookies: digitale transformatie bij Roche
Nikon D810
Niels Bouwman
Director Media, Kantar
Mediatrends: Waar staan we nu? En wat kun je ermee?
Mediatrends: Waar staan we nu? En wat kun je ermee?
Foto Alain van den Donk - ISM (1)
Alain van den Donk
Team Lead Social Advertising, ISM eCompany
Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads
Gelaagde campagnes: dé strategie voor meer resultaat met social media ads
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T161427.943
Niels Kolijn
Partnerships Manager, Dotdigital
Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen
Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T160948.007
Serghinio Paolo Plet
Chief Growth Officer, Elevate Digital
Het tijdperk na de 3rd party cookies
Het tijdperk na de 3rd party cookies
Ontwerp zonder titel - 2024-07-25T152842.946
Bart Koomen
Account Director en Creative Strategist, Elevate Digital
Het tijdperk na de 3rd party cookies
Het tijdperk na de 3rd party cookies
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T173342.080
Dirk Melief
Director Data & Digital Marketing, Artefact
Is er nog een toekomst voor data-driven-attributie?
Is er nog een toekomst voor data-driven-attributie?
Foto Menno Lasschuijt - Channable (1)
Menno Lasschuijt
Customer Success Benelux, Channable
Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes
Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes
Foto Guy Schepers - Online Klik (2)
Guy Schepers
Teamlead SEA, Online Klik
Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes
Up-to-date met adverteren op Google: Text Ads en Smart Shopping-campagnes
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T162230.272
Jord Natar
Performance marketeer, Booming
Zo behaalde EasyToys in één maand tijd een ROAS van 1200% met affiliate
Zo behaalde EasyToys in één maand tijd een ROAS van 1200% met affiliate
Ontwerp zonder titel - 2025-02-12T152301.524
Robin Bodde
Senior Affiliate Marketeer, EasyToys / Beate Uhse
Zo behaalde EasyToys in één maand tijd een ROAS van 1200% met affiliate
Zo behaalde EasyToys in één maand tijd een ROAS van 1200% met affiliate
Ontwerp zonder titel - 2023-08-03T130828.096
Peter van der Schaar
Oprichter, Basedriver
Haal meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data
Haal meer rendement uit je marketingactiviteiten met de juiste first-party data
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T154319.165
Frans Appels
Managing partner, Netprofiler
De 8 succesfactoren van een local store online-marketingstrategie
De 8 succesfactoren van een local store online-marketingstrategie
Ontwerp zonder titel - 2025-02-11T154721.581
Menno Buurman
Senior Online Marketing Consultant, Netprofiler
De 8 succesfactoren van een local store online-marketingstrategie
De 8 succesfactoren van een local store online-marketingstrategie
Ontwerp zonder titel - 2025-02-13T162426.848
Bas Boomaars
Creatief Strateeg, Fingerspitz
Waar begin je als je de ROI van je content inzichtelijker wilt maken?
Waar begin je als je de ROI van je content inzichtelijker wilt maken?
Alle 'Digital Marketing 2021' Video's

Sponsors & partners

Digital Marketing 2021 wordt mede mogelijk gemaakt door de steun van deze sponsors en partners.