-

Het inzetten van onbegrensde creativiteit in je contentstrategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Storm Digital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Storm Digital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Goede content wordt steeds belangrijker. Het aantal kanalen breidt uit, personalisatiemogelijkheden nemen toe en technisch zijn er oneindig veel opties. Maar hoe zorg je voor een praktische vertaling van creativiteit naar marketing?

In dit webinar nemen Jasper Dijkstra (Digital Marketing) en Marije Gast (leidt het Design-team binnen Accenture Interactive) je mee in de wereld van creativiteit en content en vertellen ze hoe dit bijdraagt aan jouw hoger doel: het activeren van de doelgroep. Volgens hen is de wereld je canvas en kun je je creativiteit eindeloos inzetten.

Het Design-team binnen Accenture Interactive is een multidisciplinair team van zo’n 50 service, product & business design professionals en creative technologists die nieuwe (digitale) producten en diensten ontdekken, ontwerpen en ontwikkelen. Marije vertelt samen met Jasper wat wel en niet werkt. Verder beantwoorden zij de vraag hoe je dit naar day-to-day business en taken vertaalt: namelijk door terug te gaan naar waar marketing eigenlijk om draait.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Sprekers: Jasper Dijkstra (Digital Marketing) en Marije Gast (leidt het Design-team binnen Accenture Interactive)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

 

 

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond