-

Hoe e-commerce de aanjager werd van digitale transformatie in B2B

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Intershop Communications. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Intershop’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Digital speelt ook in B2B een steeds grotere en cruciale rol. Naast groei in digitale sales, mede aangejaagd door de pandemie, blijkt commerce ook een basis te zijn voor de volgende stappen op het digitale pad.

Schuif aan tafel met de drie genomineerden van de B2B Shopping Award 2021. Luister mee naar hoe de Nederlandse B2B digital-top het voortouw neemt bij de digitale transformatie binnen traditionele B2B-organisaties.

Florian Kriz, Senior manager spare parts bij Vanderlande Industries, Bart van der Tol, Algemeen directeur van EKI en Marije Hulzebosch, Marketing en e-commerce manager bij Eshuis, vertellen over de ontwikkeling die zij de afgelopen jaren hebben gezien op het gebied van digital commerce en digitale transformatie. Samen met Herbert Pesch (Evident) en Roelof Swiers (Intershop) bespreken zij hun ervaringen, vertellen openhartig over hun learnings en geven hun visie op de komende jaren.

Spreker: Florian Kriz (Senior manager spare parts bij Vanderlande Industries), Bart van der Tol (Algemeen directeur bij EKI) & Marije Hulzebosch (Marketing en e-commerce manager bij Eshui)

Collectie: Emerce B2B Digital 2021

Host: Herbert Pesch (CCO Evident)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond