-

Hoe merken groeien: wekelijks 5000+ unieke creatives als brandstof

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Pink Marketing. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Pink Marketing’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Creatie en crowdsourcing als brandstof om je bedrijf op een verstandige manier te laten groeien. Hoe zet je dat in?

In deze video zie je hoe de marketing bij DPG Media van traditionele concepting-aanpak naar crowdsourcing van ideeën is gegroeid en hoe je antwoord geeft op de diversiteit van alle beschikbare mediakanalen (van Out-of-Home tot social advertising).

Tijdens deze sessie vertellen Dennis de Zwaan (DPG) en Willem Waardenburg (PEXI) hoe creatie zowel impactvol als schaalbaar kan zijn aan de hand van drie belangrijke pijlers in campagne-ontwikkeling: sterke conceptontwikkeling, de schaalbaarheid van je concept en automatisering.

Sprekers: Dennis de Zwaan (Manager Marketing bij DPG Online Services) en Willem Waardenburg (Founder van PEXI)

Collectie: Emerce EDAY 2021

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond