-

Hoe Praxis de klantloyaliteit vergroot met Augmented Reality

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe kan Augmented Reality helpen bij het vergroten van je klantloyaliteit? Praxis laat het zien in haar app.

In deze video vertellen Erik Jan van Zieten (Praxis) en Elvire Jaspers (WeAreBrain) over de Praxis smartphone-app en de nieuwe Augmented Reality-functies die recentelijk zijn toegevoegd. Wat is de grootste uitdaging geweest? En welke cruciale rol heeft AR gehad? In deze talk gaan ze dieper in op digitale transformatie, mobile, klantloyaliteit en vooral digitale creativiteit.

Erik Jan hanteert altijd het mantra: ‘Wat heeft je klant eraan?’ Als je je dat continu afvraagt kunnen commercie en creatief heel goed samengaan om succesvolle out-of- the-box oplossingen te bedenken en te implementeren. Een goed voorbeeld hiervan is de AR-functionaliteit waarmee klanten in de Praxis-app eenvoudig vloeroppervlakten kunnen meten.

Sprekers: Erik Jan van Zwieten (CRM Manager bij Praxis)

Collectie: Emerce Digital Marketing

Host: Elvire Jaspers

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond