-

Marketing automation: een toekomstbestendige strategie in 5 stappen

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor dotdigital. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met  dotdigital’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Met een eindeloze to-do-lijst en toenemende targets zoeken steeds meer marketeers hun toevlucht in marketing automation. Dit helpt ze efficiënter werken en de vitale contactpunten met de klant te automatiseren.

In deze sessie neemt Niels Kolijn je mee in de implementatie van een toekomstbestendige marketing automation strategie die meer klantenbinding, meer conversies en een hogere marketing ROI oplevert. E-mailmarketing dient hierbij als uitgangspunt, maar een multichannel-aanpak is de vereiste voor een optimale klantervaring. Aan bod komen data, segmentatie en personalisatie en essentiële marketing automation programma’s. Niels vertelt je over de mogelijkheden van nieuwe technologieën als eRFM – dat aankoopgegevens combineert met engagement gegevens, zodat je precies weet in welke fase van het aankoopproces jouw klant zich bevindt – en productaanbevelingen op basis van Artificial Intelligence.

Spreker: Niels Kolijn (Partnerships Manager Dotdigital)

Host: Eric van Hall

Collectie: Emerce Digital Marketing 2021

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond