Industry Wire

Geplaatst door LVB

Maar liefst zeven internationale nominaties bij de CMA’s voor LVB

Nieuws uit Londen! LVB is zeven keer genomineerd voor The International Content Marketing Awards (CMA). Met cases voor diverse opdrachtgevers waaronder: ABN AMRO MeesPierson, Vattenfall, MKB Toegankelijk en De Kindertelefoon, maakt het contentmarketingbureau kans in maar liefst zeven verschillende categorieën.

Head of content Patrick Severein is ontzettend trots op de nominaties: ‘Erkenning krijgen is altijd fijn, maar internationale erkenning is extra bijzonder. En dan helemaal internationale erkenning op het allerhoogste niveau: de CMA. Dat wij maar liefst zeven nominaties voor de CMA wisten binnen te slepen, maakt me erg trots. Trots op alle collega’s die hier aan bijgedragen hebben, en vooral trots op onze klanten die ons het vertrouwen en de vrijheid geven.

Ook de diversiteit in opdrachten biedt op breed vlak erkenning, vindt Severein: ‘Het mooie aan deze nominaties is het feit dat het gaat om vier verschillende projecten/opdrachtgevers. Dat laat onze veelzijdigheid als bureau zien. Van TikTok- en Instagram-concepten tot campagnes met een documentaire als brandstof, de variatie is enorm. De gemene deler bij al deze nominaties, is de strategische basis. Stuk voor stuk zijn het ideeën die voortkomen uit een sterke strategie, gebaseerd op onderscheidende insights die aansluiten bij de belevingswereld van de betreffende doelgroep. Alleen dan kun je in onze ogen successen behalen. Allemaal onderscheidende concepten die uitblinken in executie én resultaat.’

De nominaties
De volgende cases zijn genomineerd:

  1. ‘Erfgenamen’ voor ABN AMRO MeesPierson – ‘Best Finance’ Erfgenamen – Club LVB
  2. ‘Meer Met Energie’ voor Vattenfall – ‘Best B2B Campaign’ Meer met energie – Club LVB
  3. ‘Kletskoker’ voor De Kindertelefoon – ‘Best Use of Social Media B2C’
  4. ‘Gebarenbibliotheek’ voor MKB Toegankelijk – ‘Best Video Series’, ‘Best Specialist Campaign’ & ‘Best Content Within Media Relations’ Gebarenbibliotheek – Club LVB

De Content Marketing Association (CMA) reikt ieder jaar The International Content Marketing Awards uit, om het meest bijzondere werk van bureaus wereldwijd te eren. Het is de grootste wereldwijde award ceremonie op het gebied van contentmarketing, waarbij bureaus hun beste werk van de afgelopen 12 maanden inzenden. Eerder won LVB in 2015, 2017, 2018 en 2021 awards bij de CMA’s. De uitreiking van de awards vindt dit jaar begin december plaats.

Over LVB
LVB is hét marketing-, content- & communicatiebureau met als belofte: full-service, full-specialist. Werkend vanuit één geïntegreerde gedachte – als een club – georganiseerd in specialistische teams. Social, Public, Campaigns, Video, PR, Lovebrand Designers, Brand Strategy en Brand Publishing. Zo bouwt LVB samen met haar klanten aan het merk én een groeiende omzet. LVB werkt onder andere voor ABN AMRO, Vattenfall, UWV, Gemeente Den Haag, Bol.com, PostNL, NS en KPMG. In Nederland zet LVB al jaren de norm op het gebied van (content)marketing. Daarmee vallen ze geregeld in de prijzen in binnen én buiten Nederland. Ga voor meer informatie naar www.lvb.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht