Geplaatst door Mobly

Mobly sluit strategisch partnerschap met Amodo om een connected automotive en mobiliteitsplatform te lanceren in België

Mobly gelooft in zijn missie om mensen mobieler te maken met slimme mobiliteitsoplossingen. Vandaag neemt Mobly hiervoor de eerste stap. Met de Mobly mobiele applicatie krijgen bestuurders toegang tot een set van ondersteunende diensten zoals proactieve meldingen van technische defecten, crash alert en pechverhelping op aanvraag. In de toekomst streeft Mobly ernaar deze diensten verder uit te breiden door middel van partnerschappen met andere leveranciers.

Antwerpen, 15 januari 2018: Mobly en Amodo hebben een partnerschap ondertekend voor de ontwikkeling van een mobiliteitsplatform dat bestuurders in staat stelt om de prestaties en de gezondheid van hun wagen te monitoren en hun toegang biedt tot een brede waaier van mobiliteitsdiensten.

Mobly CEO Gerrit Nollet: “De keuze voor Amodo is gemaakt op basis van hun state-of-the-art technisch platform dat zich reeds bewezen heeft in de internationale markt. We zijn enthousiast over de kwaliteit, functionaliteit en speed-to-market die Amodo biedt aan Mobly, waardoor we uitstekende diensten kunnen aanbieden aan de consumenten in België.”

Amodo CEO Marijan Mumdziev: “Mobly heeft één van de meest geavanceerde ‘Connected Cars-producten’ die we tot nu toe in de markt gezien hebben. De klantgerichte benadering van Mobly is sterk afgestemd op de technische capaciteiten van Amodo, die de leidende positie van Amodo in het customer engagement-segment voor de IoT-industrie verder zullen versterken.”

De lancering van de Mobly mobiele applicatie is gepland voor begin 2018.
Op de website: www.mobly.be zal Mobly updates over de lancering blijven publiceren.

Over Mobly
Mobly is een ambitieuze startup gevestigd in Antwerpen met de missie om mensen vandaag en morgen mobieler te maken met slimme mobiliteitsoplossingen. Onder het motto “We put the consumer in the driver’s seat” wil Mobly de consument ondersteunen in hun mobiliteit vandaag en in de toekomst. Vandaag biedt Mobly reeds informatie, expertise en diensten voor de aankoop van een tweedehandsauto.

Over Amodo
Amodo biedt een mobiliteitsplatform aan voor verschillende klanten in de Automotive en Verzekeringswereld zoals AIG, BNP Paribas, Generali, Porsche Holding, Youse en andere. Met het Amodo mobiliteitsplatform kunnen bedrijven een nieuw mobiel kanaal ontwikkelen om te communiceren met hun gebruikers. Daarbij kunnen ze ook hun toegang tot Big Data te gelde te maken. Meer informatie over Amodo op www.amodo.eu.