Hans Voorn
  • Hans Voorn

  • 239 artikelen
  • 3.415.984 views
  • 87 reacties

Hans Voorn

Werkt bij
Dela.nl
Functie
Manager Marketing, Online en Big Data
Twitter
@hansvoorn
Linkedin
http://www.linkedin.com/in/hansvoorn

Strategie, marketing en sales op het internet is mijn kracht. Dingen echt laten werken. Het glas is half vol. Recht door zee. Wedstrijdzeilen, design, fotografie en wijn zijn mijn passies. Mijn motto: “Think Different.” Ik zit sinds 1995 in online commercie, 1998 Spin Award, 2008 eCommerce man van het Jaar. Bedrijven: HP, Apple, Olympus, InterimIC, Sunweb, Wehkamp, OMD, Jaap.nl, BuyYourWine.nl, TMG, NDC, Rituals. Jurylid bij de Dutch Interactive Awards.

Artikelen van Hans Voorn

Bas Burgwal
  • 2 januari 2017 13:00

Loanstreet: binnen een dag een lening regelen

MKB’ers die direct willen weten of ze in aanmerking komen voor een lening, dat is de doelgroep van Loanstreet. Het bedrijf van Bastiaan Burgwal bestaat inmiddels drie jaar en is zelfvoorzienend, vertelt Burgwal in gesprek met Hans Voorn tijdens eFinancials 2016.

Rob van den Berg, Nuon
  • 27 december 2016 16:00

Nuon wil meer doen met predictive analytics

Energieleverancier Nuon wil de klant online herkennen zodat de juiste boodschap kan worden verstuurd. Met als volgende stap: voorspellen wat die klant nodig heeft, vertelt Rob van den Berg tijdens Performance 2016 aan Hans Voorn.

Wiers Rabobank
  • 19 december 2016 13:10

Rabobank: interne data benutten is lastig

Met de campagne ‘Hypotheek binnen een week’ wil Rabobank potentiële klanten tot een dialoog verleiden. “Wij willen eigenlijk weer het goede gesprek aan de keukentafel,” zegt Coen Wiers tegen Hans Voorn tijdens Performance 2016.