Anna Nooshin naar The Social Conference

Ook social influencer Anna Nooshin maakt 23 maart haar opwachting tijdens The Social Conference. In een live Q&A beantwoordt zij samen met Erik Kepper van RTL MCN vragen van het publiek over platform overstijgende content.

Met 325.000 volgers op Instagram en 116.520 abonnees op YouTube is Anna met recht een social influencer te noemen. In 2011 richtte ze de succesvolle lifestylewebsite NSMBL op, daarnaast is ze een veelgevraagd modeblogger. Als blogger reist ze de hele wereld over om front row alle fashion shows bij te wonen. Op haar YouTube-kanaal geeft ze haar volgers wekelijks een kijkje in haar persoonlijke leven.

Anna Nooshin tekende onlangs een contract bij RTL, waarmee de zender meer kennis in huis haalt om millennials beter te bedienen. Een doelgroep, die door de meer traditionele media veelal als een moeilijk te benaderen generatie wordt beschouwd. Als deelneemster aan Expeditie Robinson vlogde Anna al met succes tijdens de wekelijkse uitzendingen. Ook nam zij plaats in de jury van Holland’s Next Top Model.

The Social Conference wordt 23 maart gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug