Deel dit artikel
-

KPN introduceert slimme beveiligingsoplossing voor thuis

KPN is vandaag begonnen met de uitrol van het al eerder aangekondigde SmartLife Veilig, een beveiligingsoplossing voor thuis. De dienst biedt bescherming tegen inbraak en waarschuwt bij brand.

KPN SmartLife Veilig bestaat uit apparatuur en een abonnement inclusief app waarmee de klant op afstand de alarm- en huisoppasfunctie kan bedienen. In de nieuwe beveiligingsoplossing van KPN staat veiligheid centraal.

Klanten kunnen kiezen uit twee abonnementsvormen en drie pakketten aan apparatuur. Ze kunnen daarnaast ook losse apparatuur bestellen.

Bij het abonnement Instap ontvangen klanten bij alarm een melding via de KPN SmartLife app op de tablet of smartphone. Via de 24/7 digitale meldkamer van beveiligingsdienst Trigion kunnen klanten maximaal vijf personen aanmelden die ook een melding krijgen. Bij het abonnement Standaard gaat er ook een melding naar de 24/7 bemande meldkamer van beveiligingsbedrijf Trigion.

De dienst kent ook nog een huisoppasfunctie in de app. Die geeft het huis een bewoonde indruk als er niemand thuis is. Lampen die hierop aangesloten kunnen worden, gaan aan zodra de zon onder gaat en weer uit zodra de nacht aanbreekt, en kunnen bovendien op afstand aan- en uit worden gezet.

Na bestelling komt een KPN-expert langs om de benodigde apparatuur te installeren en aan de app te koppelen. De internetverbinding hoeft niet van KPN te zijn.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond