Deel dit artikel
-

Website Nederlands Dagblad responsive

Het Nederlands Dagblad heeft zijn nieuwe website responsive gemaakt als gevolg van het groeiende verkeer vanaf mobiele apparaten.

De klassieke krant krijgt een prominente positie. Voor wie niet genoeg heeft aan een overzichtelijk en afgerond nieuwsmenu op maat, is er de nieuwsfeed met doorlopend actueel nieuws.

Een andere noviteit is de koppeling tussen actuele webcontent en de digitale replica van de krant: wie in de digitale editie een artikel aanklikt waarvan inmiddels een bijgewerkte versie is, krijgt de nieuwste versie te zien.

In 2010 was het Nederlands Dagblad de eerste krant die een betaalpoort invoerde: artikelen konden per stuk worden gekocht en gelezen. Blendle, waarin ook het Nederlands Dagblad participeert, doet dit inmiddels klantvriendelijker. Daarom kunnen bezoekers voortaan ‘leestijd’ kopen. Via een dag- of weekpas krijgen bezoekers onbeperkt toegang tot de dagelijkse editie van het Nederlands Dagblad én oudere uitgaven.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond