Industry Wire

Geplaatst door smartclip

Thomas Servatius aangesteld als Chief Technology Officer smartclip

Amsterdam, 30 juni 2015 – smartclip, het technologie en monetization platform voor digitale video advertising, gespecialiseerd in Addressable TV en eigenaar van het Programmatic Multi-screen Video SSP “SmartX Platform”, heeft Thomas Servatius aangesteld als Chief Technology Officer.

Thomas Servatius is afkomstig van IPONWEB, waar hij als Head of Client Services wereldwijd verantwoordelijk was voor het ontwikkelen en managen van meer dan 50 verschillende klanten met maatwerk automated trading platforms. Eerder was hij COO bij Falk Technologies, waar hij een sleutelrol speelde bij het ontwerpen en ontwikkelen van meer dan 30 advertentie technologie platforms, voor start-ups tot grote media bureaus.

“Thomas Servatius heeft zichzelf bewezen als product en technologie leider op gebied van programmatic ad technologie en heeft een enorm inzicht in de trends die de toekomst van de media en technologie bepalen. Hij zal een grote bijdrage leveren aan smartclips innovaties en product verbeteringen in de video advertising markt die continue verandert door nieuwe technologie, “ vertelt Jean-Pierre Fumagalli, CEO van smartclip. “In zijn rol zal hij de technologische afdeling aansturen en verder uitbouwen om zo voortdurend geavanceerde video ad tech producten en oplossingen te creëren om adverteerders en uitgevers te helpen bij het optimaliseren van hun brand performance.”

“smartclip is sinds de oprichting van het bedrijf een pionier geweest in de ontwikkeling van digitale video advertising en breidt het enorme succes nu uit naar het addressable TV segment. Ik ben heel enthousiast over smartclip omdat deze onderneming voortdurend haar bekwaamheid bewijst om marktveranderingen te bewerkstelligen. Het is geweldig om met smartclip deel uit te mogen maken van de volgende fase in de evolutie van de digitale media naar een programmatic wereld”, voegt Thomas Servatius toe.

Thomas Servatius volgt Ricky McClellen op. McClellen heeft de afgelopen 4 jaar met succes de smartclip ad technologie stack opgebouwd en zal aan smartclip verbonden blijven in de rol van consultant en adviseur.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht