Industry Wire

Geplaatst door Adnovate

Adnovate verbetert positie in ‘Magic Quadrant for MRM’.

In de woorden van Paul Broersen, algemeen directeur Adnovate: “Wij zijn zeer verheugd met onze positie in het Magic Quadrant. Wij zien het zelf als een erkenning dat we continu innoveren en een vooruitstrevende partij zijn om marketingprocessen mee te optimaliseren. Elke dag constateren we een toenemende behoefte van marketing organisaties om met minder kosten meer te doen en dat Adnovate hier een belangrijke rol in kan spelen.”

Over Adnovate.
Adnovate, gestart begin 2001, is de grootste aanbieder op het gebied van geautomatiseerde marketingcommunicatie oplossingen in Nederland. Het biedt haar klanten een totaalpakket aan service en technologie waardoor zij in staat zijn het maximale te halen uit hun marketingcommunicatie-inspanningen tegen veel geringere kosten. Adnovate levert haar service, vaak in samenwerking met reclame- en mediabureaus, aan o.a. TomTom, Mitsubishi, Ford, HEMA, Kia, Yamaha, Praxis, Hays, AEGON, Valvoline, Manpower, Yacht, Philips, DAF en PLUS Retail.

Voor meer informatie over Adnovate kunt u contact opnemen met de heer
Paul Broersen, tel. +31 346 58 28 00.

Adnovate
Bisonspoor 380, Toren 5, 3605 JX Maarssen
P.O. Box 1254, 3600 BG Maarssen
The Netherlands
t +31 346 58 28 00
w www.adnovate.nl

Gartner “Magic Quadrant for Marketing Resource Management” by Kimberly Collins,
1 February 2011

De Magic Quadrant valt onder het copyright van Gartner, Inc. 1 februari 2011 en wordt met toestemming gebruikt. De Magic Quadrant is een grafische voorstelling van een markt op een bepaald moment en voor een bepaalde periode. Het geeft Gartner’s analyse weer van hoe bepaalde leveranciers zich meten t.o.v. bepaalde marktcriteria. Deze marktcriteria zijn bepaald door Gartner. Gartner beveelt geen enkele leveranciers, product of dienst, genoemd in het Magic Quadrant, aan. Bovendien adviseert Gartner technologiegebruikers om niet uitsluitend leveranciers te selecteren die in het ‘Leaders’ Quadrant genoemd staan. De Magic Quadrant is uitsluitend bedoeld als research tool en is geen specifieke richtlijn voor actie. Gartner ontkent elke garantie, expliciet of impliciet met betrekking tot dit onderzoek, ook niet ten aanzien van de handelskwaliteiten of geschiktheid voor een specifiek doel.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht