Industry Wire

Belfabriek lanceert eerste servicenummer-beheer app voor iOS

Den Haag – Belfabriek, provider van 0800 en 0900 servicenummers en bedrijfsnummers, lanceert vandaag de eerste van een serie iOS apps waarmee nummereigenaren hun nummer kunnen beheren. Met deze eerste app, de Belfabriek VIP-app, veranderen nummereigenaren en managers in een oogwenk de gebruikte eindbestemmingen. De Belfabriek-VIP app is vanaf vandaag beschikbaar voor iPhone en iPad in de Apple App Store. 

Bellers naar een servicenummer (0800 en 0900) en bedrijfsnummer (085 en 088) worden via het platform van de Belfabriek (https://www.belfariek.nl) doorgeschakeld naar bestaande telefoonnummers van de betreffende nummereigenaar. Deze zogenaamde eindbestemmingen kunnen op elk moment gewijzigd worden, waarna binnenkomende gesprekken naar het nieuwe nummer worden doorgeschakeld.

Tot nu toe konden eindbestemmingen online of via interactive voice response gewijzigd worden.

De nieuwe iOS app van de Belfabriek maakt het wisselen tussen eindbestemmingen nu nog eenvoudiger. Binnen de app kiest de nummereigenaar eenvoudig een nieuwe eindbestemming uit een vooraf opgestelde lijst met veel gebruikte nummers en locaties.

Door éénmalig een lijst van de meest-gebruikte eindbestemmingen op te stellen, kunnen nummereigenaren hier eenvoudig de nieuwe eindbestemming uit kiezen.

Direct aan de slag
De nieuwe Belfabriek VIP-app gebruikt de zelfde inloggegevens die de nummerhouders al hebben voor het Belfabriek klanten paneel Mijn Belfabriek (https://mijn.belfabriek.nl). Hierdoor kunnen zij direct met deze applicaties aan de slag.

De Belfabriek VIP-app is beschikbaar voor iPhone en iPad en is direct gratis te downloaden in de Apple App Store. Meer informatie over de app is te vinden op https://www.belfabriek.nl/mobiel.

Over de Belfabriek
De Belfabriek, opgericht in 2000, is als enige provider in Nederland volledig gespecialiseerd in de registratie, activatie en routering van servicenummers, bedrijfsnummers en internationale telefoonnummers. De Belfabriek investeert continu in de kwaliteit van het netwerk en de faciliteiten.

Elke nummerhouder geniet een royaal pakket aan standaarddiensten, variërend van een welkomsttekst tot een keuzemenu en realtime wijziging van het eindbestemmingsnummer. Voor speciale wensen bouwt de Belfabriek IVR-oplossingen op maat.

Nummerhouders hebben toegang tot een eigen controle paneel (mijn.belfabriek.nl), waar zij de opgenomen gesprekken kunnen terugluisteren, maar ook uitgebreide statistieken kunnen inzien, diensten in en uit kunnen schakelen en nog veel meer. Een demo-login is beschikbaar voor niet-klanten.

De jarenlange aandacht voor kwaliteit en dienstverlening heeft geresulteerd in duizenden tevreden klanten en vele positieve reviews op onafhankelijke review-sites als Kiyoh en Feedbackcompany.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht