Geplaatst door Bruiloftinspiratie.nl

Bruiloftinspiratie.nl beste trouwblog van 2015

Trouwblog Bruiloftinspiratie.nl is door de fans van Kaartje2go en lezers van 20 genomineerde trouwblogs uitgeroepen tot het beste trouwblog van 2015. De trouwblogs Debruiloftblogger.nl en Trouwlala.nl eindigden respectievelijk 2e en 3e.

Verkiezing beste trouwblog
Online kaartenwinkel Kaartje2go heeft 20 trouwblogs genomineerd op basis van inhoud, vormgeving en populariteit. Meer dan 1.000 fans van de trouwblogs en bezoekers van Kaartje2go hebben hierna gestemd op de genomineerden. Ook hebben de stemmers aangegeven waarom ze het desbetreffende trouwblog het best vinden. De keuze voor originele onderwerpen, leuke schrijfstijl en gebruik van mooie afbeeldingen vormen de belangrijkste redenen om een trouwblog te volgen.

Beste Trouwblog Award
Maike Kouwenhoven, eigenaresse en redactrice van Bruiloftinspiratie.nl reageert erg opgetogen: “Ik had dit echt niet verwacht, erg leuk!”. Haar trouwblog scoort erg hoog vanwege de originele onderwerpkeuze en de leuke schrijfstijl. Ze heeft op woensdag 1 juli de award en een bos bloemen in ontvangst genomen.

De Beste Trouwblog Award is dit jaar voor het eerst uitgereikt en is een initiatief van Kaartje2go. “We weten dat onze verloofde klanten graag trouwblogs gebruiken als inspiratie voor de bruiloft die komen gaat. We wilden wat extra’s voor hen doen”, aldus Martijn Hoving van Kaartje2go.