De City & Guilds Group gaat gebruik maken van cloud ERP van UNIT4

De Engelse aanbieder van beroepsopleidingen City & Guilds Group kiest voor de cloud-oplossing Agresso van UNIT4. De software wordt ingezet om de 1150 medewerkers van City & Guilds een digitaal platform voor kennisoverdracht te bieden. Het gebruik van de software is onderdeel van de digitale strategie van de organisatie. Die heeft als doel om de organisatie verder te laten groeien.

De City & Guilds Group geeft trainingen aan particuliere trainers en aan instellingen in het beroepsonderwijs en het voortgezet onderwijs. Dankzij de software van UNIT4 hebben medewerkers van de organisatie vanuit elke plek en vanaf elk device toegang tot voor hen relevante informatie.

De City & Guilds Group opereert in een markt die steeds concurrerender wordt. De organisatie heeft daarom bewust gekozen voor flexibele software, om tegemoet te komen aan toekomstige veranderingen.

“We vinden het belangrijk om maximaal gebruik te maken van de beschikbare kennis die er is binnen het bedrijf. Daarom willen we graag de juiste en modernste middelen aanbieden,” aldus Derek Seume, HR Data & Systems Manager at City & Guilds Group.