Communicare stelt Robin van der Breggen aan als Partner Manager

Vianen, 4 februari 2015 – Robin van der Breggen is aangesteld als Partner Manager bij Communicare. Van der Breggen is getrouwd, heeft drie kinderen en is woonachtig in Nieuwkoop. Met zijn internationale achtergrond in sales en marketing, met een focus op ICT en media, is hij een waardevolle aanvulling voor het team. Van der Breggen is enthousiast over zijn nieuwe uitdaging: “Communicare is een jong groeiend bedrijf met een mooie, eenvoudig en intuïtieve oplossing, Contact Center for Lync (CC4Lync) en een enthousiast team. Ik kijk er naar uit CC4Lync samen met onze partners in de markt te zetten”.

Deze contact center oplossing voor Microsoft Lync wordt door Communicare uitsluitend via partners verkocht, zowel nationaal als internationaal. Het indirecte verkoopmodel van CC4Lync biedt deze partners een eenvoudige manier om een hogere klanttevredenheid te creëren ,met uiterst interessante condities. Van der Breggen is in zijn functie verantwoordelijk voor de Nederlandse partners. Hij zal hen ondersteunen op het gebied van sales en marketing.

Vooral de eenvoud van de oplossing spreekt Van der Breggen aan: “CC4L is echt ontwikkeld  als contact center oplossing voor Lync. De jarenlange kennis en ervaring die Communicare heeft in deze branche is direct vertaald naar een praktische, gebruikersvriendelijke en financieel aantrekkelijke oplossing. Het is ontwikkeld vanuit de beleving  van de medewerker, om uiteindelijk de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het beheer van CC4Lync is eenvoudig, ook skills toevoegen om slimme routeringen mogelijk te maken gaat met een muisklik. Dit is een absoluut voordeel van deze oplossing ten opzichte van andere partijen in de markt.”

Over Communicare
Communicare is een internationaal producent en leverancier van klantcontact software, met meer dan 20 jaar ervaring. Wij ontwikkelen onze software vanuit de beleving van uw organisatie en klanten. Onze oplossingen zijn zowel on premise als in de cloud beschikbaar. Wij hebben de overtuiging dat technologie altijd ondersteunend is aan uw bedrijfs- en communicatieprocessen. Ons gepassioneerde team staat voor u klaar om u te adviseren, te begeleiden en bij te dragen aan uw succes!