Industry Wire

Delivery & Services als startpunt van (online) aankopen

Eén prototype shopper bestaat niet in 2020. De shopper vervult verschillende rollen voor verschillende aankoopmomenten, productcategorieën en situaties. Op het gebied van bezorging bepaalt hij volledig hoe, waar en wanneer hij zijn producten wil ontvangen: bezorging op alle dagen en uren, pashokje aan huis, boodschappen bij het tankstations en nooit meer wachten. Tijdens Shopping Today zullen experts vanuit Shopping2020 hun visie delen.

De toenemende bestellingen (per week, per huishouden) en de veelheid aan delivery & service opties leiden op termijn tot nieuwe routines en vaste voorkeuren, die het startpunt vormen van (online) aankopen. De consument bepaalt op basis van die voorkeuren in welke (online) winkel hij de aankoop doet.

In de aanloop naar 2020 vertellen Partrick Kerssemakers (fonq) en Carlos Mendes Aguiar (PostNL) tijdens het Shopping Today congres over de nieuwste delivery & services en de eerste resultaten daarvan, zoals avondbezorging. Daarnaast geven de heren als retailer en als leverancier, hun visie over de factoren die bepalend zijn voor succes in 2020.

Heeft u uw gratis toegangskaart al verzilverd?
Leden en business partners van Thuiswinkel.org krijgen één gratis toegangskaart voor Shopping Today op 23 september in DeFabrique te Utrecht. Kijk voor meer informatie over het programma en om u aan te melden op www.shoppingtoday.nl.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht