Geplaatst door TradeTracker Nederland B.V.

Fletcher.nl exclusief verder met TradeTracker.com

Per 1 maart 2014 zal de Nederlandse hotelketen Fletcher Hotels haar affiliate activiteiten exclusief onderbrengen bij TradeTracker Nederland. Na een langdurige samenwerking met meerdere netwerken is er besloten om exclusief met TradeTracker (waarmee sinds 2006 een samenwerking was) verder te gaan.

Hielko van der Molen, Manager E-Commerce bij Fletcher Hotels vult aan: “Met vertrouwen staan we aan de vooravond van een nieuwe periode waarin het rendement van Affiliate marketing voor de labels van Fletcher gaat stijgen”.

Fletcher Hotels onderscheidt zich door zijn authentieke Hotel-Restaurants die veelal zijn gevestigd in historierijke gebouwen. Alle Fletcher hotels zijn bovendien uniek en liggen op de mooiste locaties van Nederland. In de duinen, de heuvels van Limburg en in historische steden. Naast het label Fletcher.nl zullen ook de labels Hotelmoment.nl en Hotelbon.nl exclusief bij TradeTracker ondergebracht worden.

Rob van Bergen, (managing director TradeTracker Nederland B.V.) vult aan: “Wij zijn verheugd met de vernieuwde samenwerking. De samenwerking met Fletcher Hotels dateert uit de beginjaren van het TradeTracker netwerk. Het gestelde vertrouwen, zowel in de afgelopen 8 jaar als voor de toekomst, draagt bij aan de positie die TradeTracker vandaag de dag in het reissegment bekleed. Wij willen Fletcher Hotels dan ook bedanken voor de keuze voor TradeTracker en het vertrouwen voor de toekomst”.

TradeTracker is marktleider op het gebied van software, adverteerders en affiliates. In Nederland biedt het affiliatenetwerk de campagnes van ruim 1900 adverteerders waaronder meer dan 350 in het reizen- en vakantiesegment. Binnen Europa is TradeTracker een van de snelst groeiende netwerken, met op dit moment kantoren in 18 landen.