Industry Wire

Geplaatst door IgnitionOne

IgnitionOne Best in Automotive!

IgnitionOne mocht gisterenavond de prijs in ontvangst nemen voor “Most Performing Campaign for the Automotive Scene” op de Digital Marketing Awards in Gent. IgnitionOne werd geprezen voor het innovatief werk voor Toyota in Facebook Custom Audiences. In deze case study hebben ze aangetoond hoe ze de CTR verdubbelden met gebruik van IgnitionOne technologie. Het was de allereerste keer dat deze methode werd toegepast, een absolute primeur voor Facebook.

De Digital Marketing Awards vond voor het eerst plaats gisteravond in Gent. De beste digitale marketingcampagnes van België werden daar in de spotlight gezet. De awards werden georganiseerd door Bloovi, het snelst groeiende content platform voor de Belgische digitale markt. Deelname was vrij voor alle organisaties en personen die betrokken zijn bij het proces van het ontwerpen, bouwen, beheren, of optimaliseren van digitale campagnes.

IgnitionOne heeft opnieuw bewezen de beste in automotive te zijn.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht