Geplaatst door Information Builders

Information Builders staat bovenaan in alle klassen wat betreft opgeleverde zakelijke voordelen in BARC’s BI survey 14

De BI provider scoort tevens hoog op performance en self-service in het grootste onafhankelijke wereldwijde brancheonderzoek

Amstelveen – 2 oktober 2014 – Information Builders, toonaangevend in business intelligence (BI), analytics, informatie-integriteit en integratie-oplossingen, kondigt aan dat het volgens het grootste onafhankelijke wereldwijde brancheonderzoek in verschillende categorieën als leverancier met de meeste opgeleverde zakelijke voordelen uit de bus komt. Volgens de BI survey 14, uitgevoerd door het Duitse Business Application Research Center (BARC), onderscheidt Information Builders zich van andere BI-leveranciers door haar performance en ondersteuning van self-service BI-omgevingen.

Het WebFOCUS BI-platform van Information Builders werd in vier categorieën met verschillende maatstaven vergeleken: grote internationale BI-leverancier, grootschalige enterprise reporting leverancier, dashboard leverancier en ad hoc reporting leverancier. Information Builders is in elke categorie de best gewaardeerde leverancier wat betreft het opgeleverde zakelijke voordeel en stond bovenaan wat betreft het faciliteren van succes van projecten in de categorieën grote internationale BI-leverancier en grootschalige enterprise reporting leverancier. Daarnaast wordt het bedrijf constant gewaardeerd voor de complete performance van haar producten en ondersteuning in de categorieën grote internationale BI-leverancier en grootschalige enterprise reporting leverancier.

De BARC survey erkent Information Builders tevens als de beste leverancier van operationele BI-tools en self-service BI-omgevingen in verschillende categorieën. Volgens het onderzoek trekt dit laatste steeds meer aandacht van enterprises naarmate organisaties de voordelen van BI en analytics aan alle belanghebbenden willen doorgeven.

Information Builders biedt talloze oplossingen voor het vervullen van deze behoefte, waaronder WebFOCUS InfoDiscovery, wat zelfs niet-technische gebruikers in staat stelt complexe data sets visueel te analyseren en besluitvorming op basis van data te verbeteren. Een ander voordeel van de self-service oplossingen van Information Builders is de mogelijkheid voor organisaties van het creëren van InfoApps™ en het verspreiden van zakelijke BI-applicaties in een “app store”-achtige omgeving. Met haar vermogen om grote aantallen gebruikers effectief te ondersteunen, zorgt Information Builders ervoor dat organisaties InfoDiscovery, InfoApps en andere self-service oplossingen optimaal kunnen benutten om bredere BI-implementaties te realiseren, zonder in te leveren op snelheid of performance.

“Wanneer we kijken naar algehele performance, zetten Information Builders klanten de leverancier op de eerste plaats in verschillende categorieën,” aldus Dr. Carsten Bange, oprichter en CEO van BARC. “Naast het feit dat men waarde haalt uit haar producten, zijn de klanten van het bedrijf het er over eens dat Information Builders voortreffelijke after-sales ondersteuning biedt – een cruciale service aangezien veel leveranciers niet genoeg middelen leveren om de verwachtingen van hun klanten waar te maken.”

“Deze en andere resultaten van de BI survey tonen aan dat Information Builders goed in staat is om de oplossingen te leveren die haar enterprise-klanten nodig hebben om te concurreren in de sterk concurrerende wereldeconomie van de 21e eeuw. De hoogste prioriteit bij Information Builders is ervoor zorgen dat onze klanten het hoogst haalbare rendement uit hun BI-investeringen halen,” aldus Gerald Cohen, directeur en CEO van Information Builders. “Het is een eer om zo hoog gewaardeerd te worden in dit BARC rapport. De resultaten benadrukken dat bedrijven nog altijd waarde hechten aan traditionele implementaties terwijl ze tegelijkertijd het gebruik van BI-tools en -apps uitbreiden naar een opkomend aantal gebruikers. We kijken er naar uit om deze ontwikkelingen te blijven ondersteunen en bedrijven wereldwijd te helpen efficiënter te opereren door betere toegang tot informatie.

Download de BI Survey 14 vandaag.