Industry Wire

Geplaatst door Interactive Intelligence

Klantcontact staat voorop bij Harmony Financial Services

“Voor ons is het ontzettend belangrijk dat we altijd bereikbaar zijn en CIC is een stabiel en bewezen platform,“ vertelt Kees van Bekkum, COO van Harmony Financial Services. “Maar wat ons vooral aanspreekt is dat er bij Interactive Intelligence goed nagedacht wordt hoe je de processen en bedrijfsvoering kan ondersteunen. Dat wordt nog versterkt door de expertise van Frontline die ervoor zorgen dat de inrichting naadloos aansluit op onze manier van werken. Daarmee wordt een technisch systeem precies de juiste oplossing voor onze organisatie.”

Veel retailbedrijven laten Harmony Financial Services de verzekeringen van hun producten, zoals consumentenelektronica of brillen, verzorgen: van ontwikkeling tot verkoopondersteuning en uitvoering. Het is dan ook essentieel om bereikbaar te zijn voor de consumenten die een beroep willen doen op hun verzekering.
“We spreken SLA’s af met de opdrachtgevers en behandelen claims precies zoals zij dat willen,” legt Van Bekkum uit. “Met CIC zien we direct wie er voor welk product belt en we kunnen met de zeer gedetailleerde rapportages aan de opdrachtgever inzichtelijk maken hoe we voor hen werken.”

Het hele systeem wordt redundant uitgevoerd waarmee de bereikbaarheid altijd gegarandeerd is.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht