Kleertjes.com kiest exclusief voor Affiliate4You

Per 1 augustus 2013 brengtkleertjes.com haar affiliate marketing campagne exclusief onder bij Affiliate4You, hét niche affiliate marketing netwerk voor de doelgroep jonge gezinnen. Na een succesvolle samenwerking van 3 jaar kiest kleertjes.com voor intensivering van de partnership met Affiliate4You, voor optimaal resultaat.
Affiliate4You is hét niche affiliate marketing netwerk voor jonge gezinnen en richt zich daarmee op dezelfde doelgroep als kleertjes.com. Affiliate4You kent de doelgroep en de markt waarin kleertjes.com opereert als geen ander. Het actieve accountmanagement, de hoge betrokkenheid en zeer goede resultaten heeft kleertjes.com doen besluiten om de campagne exclusief onder te brengen.
“Affiliate marketing is een arbeidsintensief traject waarbij de adverteerder en de publisher intens samenwerken. Dit kost veel tijd, dus het liefst doe je zaken met een partij die goed bij je past en die prettig en effectief kan communiceren, naast natuurlijk het produceren van resultaat. Voor ons was dat Affiliate4You”, aldus Jaap Stelwagen, Business Development Manager kleertjes.com.

Sinds de start van de campagne, begin 2010, heeft Affiliate4You zich bewezen als hét meest geschikte netwerk. Rik van Elk (CEO/oprichter Affiliate4You) is trots op dit resultaat. “Kleertjes.com begon als eenmanszaak en is op eigen kracht uitgegroeid tot marktleider op gebied van online kinderkleding. Een zelfde groei hebben wij als netwerk ook doorgemaakt en daardoor voelen wij ons extra verbonden met kleertjes.com. Het is een mooi bedrijf met vele kansen en potentie om online flink door te groeien. We kijken uit naar de toekomst en verwachten samen een aanzienlijke groei door te maken”
Historie Affiliate4You
Affiliate4You is marktleider op gebied van affiliate marketing voor de doelgroep jonge gezinnen. Het netwerk is in 2008 gestart als enige niche affiliate marketing netwerk in Nederland en heeft de afgelopen vijf jaar een flinke groei doorgemaakt. In het netwerk zijn er bijna 200 gerichte campagnes live (waarvan momenteel een kleine 70 exclusief waaronder ToysXL, Prénatal en Noppies) en meer dan 6.000 gerichte publishers actief die zorgen voor gericht en kwalitatief bereik en optimale conversie voor de adverteerders. Onlangs is dit succes bekroond met een nominatie voor beste Affiliate Netwerk.