Industry Wire

Klein wint voor de tweede keer de Award: Internet Fotovakzaak van het jaar!

Klein is maandag 17 november jl. door de vakjury van de Stichting Nederlandse Fotovakhandel (SNF) uitgeroepen tot Internet Fotovakzaak van het Jaar! Daarnaast vonden consumenten Klein ook de beste internetwinkel en daarvoor kregen ze tevens de Consumentenaward Internet fotovakzaak van het jaar. Klein wordt genoemd als ‘the place to be’ voor fotografieliefhebbers!

“Het winnen van deze prachtige awards maakt ons natuurlijk ontzettend trots”, aldus Commercieel Directeur Jeroen Klein. “Al jaren proberen wij fotografie tot leven te brengen in onze winkels. Om die reden zijn dit soort prijzen een schitterende erkenning voor alle energie die wij, als bedrijf, hier iedere dag opnieuw in steken.”

De vakjury heeft de fotowinkels beoordeeld op verschillende criteria, zoals vindbaarheid, betrouwbaarheid, gebruiksgemak en serviceniveau. Op alle gebieden scoort Klein uitstekend. Volgens de vakjury heeft Klein een bijzonder goede webomgeving neergezet. Professionele, goede en uitgebreide inhoud, aandacht voor de details, een goede klantenservice en een juiste benadering van social media. Ook de offline omgeving maakt dat Klein voor een fotovakman een geweldige keuze is! Dit alles samen maakt dat Klein volgens de jury ‘the place to be’ is en een meer dan terechte winnaar van de Internet Fotovakzaak van het Jaar Award!

Klein bezit in totaal 39 winkels waar u naast het on- en offline winkelen tevens kunt genieten van gratis demodagen en workshops, die worden georganiseerd in de Klein XL-filialen, om de bezoekers meer wegwijs te maken in de uitgebreide wereld van fotografie. De winkels zijn zo opgezet dat er drie thema’s terugkomen: zien, proberen en beleven. Er kan spelenderwijs geleerd worden hoe de producten toepasbaar zijn, met of zonder hulp. De winkels bieden erg veel inspiratie voor de bezoekers. “Het plezier dat daarbij in de winkel wordt beleefd is het belangrijkste”, aldus Jeroen Klein.

Klein maakt van het kopen van een nieuwe camera een unieke ervaring. Met het vernieuwende online en offline concept ondersteund door shop-in-shops, demonstratiemodellen, gratis demodagen, workshops, video-ondersteuning, interactiviteit en persoonlijk advies gaat dat zeker lukken. “Onze klanten willen duidelijkheid, advies, voordeel en service, dat krijgen ze bij ons”, aldus Jeroen Klein.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht