Konica Minolta biedt handvatten voor groei tijdens Graficus Vakdag 2014

Amsterdam, 8 januari 2014 – Konica Minolta, leverancier van documentoplossingen, is op 5 februari 2014 aanwezig op de Graficus Vakdag in het NBC Congrescentrum in Nieuwegein. Dit nieuwe netwerkevent, dat gezien kan worden als alternatief voor de Grafische Vakbeurs, wordt georganiseerd door Graficus.

Tijdens de vakdag introduceert Konica Minolta haar nieuwste systeem – de bizhub PRESS C1070 – en gaat in op oplossingen voor grafische ondernemingen om groei te realiseren. Daarnaast geeft spreker Guido Thys namens Konica Minolta zijn visie op de economie, het bedrijfsleven en de maatschappij. Zijn kernboodschap is dat elke organisatie maar één doel heeft: duurzaam en onderscheidend waarde creëren.

Nieuwe serie production printing-systemen
De bizhub PRESS C1070 is het eerste model in een serie van vijf nieuwe production printing-systemen van Konica Minolta. Deze serie systemen onderscheidt zich door haar hoge kleurenstabiliteit (ook bij grote volumes) en groot aantal inline-afwerkingsopties. Daarnaast dragen deze systemen bij aan het maximaliseren van de productiviteit van de grafische ondernemer dankzij printsnelheden tot 71 pagina’s per minuut. De production printing-systemen hebben een energiezuinige toner en maken gebruik van gerecycled materiaal, waardoor ze milieuvriendelijker zijn.

Tijdens de Graficus Vakdag toont Konica Minolta ondernemers ook hoe zij in vier stappen hun organisatie verder kunnen optimaliseren met behulp van het business development-programma ‘digital 1234’ genoemd. Op deze manier wordt ondernemers handvatten geboden om meer business te genereren.

Datum: 5 februari 2014
Locatie: NBC Congrescentrum Nieuwegein
Standnummer: 30
Programma: http://www.graficusvakdag.nl/programma.html