Geplaatst door LBi Netherlands

LBi en Interpolis introduceren deoplossingvan.nl

Amsterdam, 16 april 2013: Vanaf 15 april introduceert Interpolis ‘deoplossingvan.nl’; een online platform voor oplossers en iedereen die een wel een oplossing kan gebruiken.
Dit online platform roept Nederlanders op om ideeën te geven over hoe je om gaat met risico’s. Iedereen die een oplossing heeft voor verzekeren of preventie of er één zoekt, kan er terecht. Samen gaat Interpolis opzoek naar die oplossingen die klanten echte gemoedsrust geven. Want alles verzékeren, is geen oplossing. LBi ontwikkelde in opdracht van Interpolis de strategie, concept en productie.

De beste oplossing voor jouw situatie
De juiste oplossing om met risico’s om te gaan is voor iedereen anders. De oplossing van boer Hans is het inzetten van ganzen als waakhond. De oplossing van de brandweerman is een emmertje zand naast de barbecue. En de oplossing van de familie Jansen is sparen omdat verzekeren soms onnodig is. Heel Nederland zit vol oplossingen om anders met risico’s om te gaan. Al die oplossingen worden verzameld op ‘deoplossing-van.nl’. Deelnemers maken kans op de juryprijs: een startkapitaal van € 5.000,- om de beste oplossing in productie te nemen. Daarnaast is er ook een publieksprijs te winnen. Het idee met de meeste likes wordt beloond met € 500,- Op termijn zal het platform worden uitgebouwd en zal Interpolis klanten steeds meer betrekken bij het ontwikkelen en innoveren van haar business.

Glashelder anno 2013
Met ‘deoplossingvan.nl’ zet Interpolis de volgende logische stap in de doorontwikkeling van haar bedrijfsfilosofie. Samen opzoek naar die oplossingen die klanten echte ge-moedsrust geven. Want alles verzékeren, is geen oplossing. “Het is een eerste belangrijke stap in hoe wij de activiteiten op een online platform integreren in de totale mediamiddelenmix en hoe wij online bouwen aan duurzame relaties met klanten. Deze nieuwe aanpak past bij hoe we Glashelder verder invullen en bestendig maken voor de toekomst“, aldus Jurgen Surstedt, merkmanager Interpolis.

Dirk van den Bosch, Managing Director LBi: “Het is een logische vervolgstap in
de ontwikkeling van het merk dat Interpolis kiest voor vernieuwing en
digitaal leidend laat zijn in haar marketing en communicatie activiteiten. Met dit
concept zet Interpolis een eerste stap in een eigentijdse invulling van het