Geplaatst door Tam Tam

Marjan Straathof naar Digital Agency TamTam

Marjan Straathof start per 1 november a.s. als Head of Marketing & PR bij full service digital agency TamTam. Ze krijgt hierbij leiding over het marketing team met als belangrijkste taak het merk TamTam en label Expand Online in binnen- en buitenland verder uit te bouwen.

Straathof was de afgelopen vier jaar het gezicht van Dutch Digital Agencies, waar zij samen met Annemieke Deering de dagelijkse leiding van de branchevereniging voor haar rekening nam. Ook was ze werkzaam als program manager bij Emerce, onderdeel van het program team van TEDxAmsterdam en verantwoordelijk voor industry events als Dutch Interactive Awards, DDW goes Digital en Dutch Digital Day. Daarbij was ze lid van de Federatie Dutch Creative Industries (FDCI) en deed ze PR en communicatie voor het Topteam Creatieve Industrie.

Bij TamTam krijgt Marjan de verantwoordelijkheid voor het merk TamTam en label Expand Online. Begin dit jaar sprak het bureau de ambitie uit voor verdere uitbouw van het bureau in binnen- en buitenland. Ook werd een samenvoeging van Supersteil en Expand Online aangekondigd. Inmiddels bestaat het bureau uit 200 medewerkers.

Dimi Albers, Managing Director TamTam: “We gaan ervoor om binnen vijf jaar een leading full service digital agency in Europa te zijn. We zijn dan ook actief aan het kijken naar strategische partnerships in binnen- en buitenland. Zodat we onze klanten daadwerkelijk over de gehele digitale as kunnen bedienen. Of het nu gaat om het bouwen van een nieuw online platform, het uitrollen van een social campagne of opzetten van een slimme conversiestrategie. Een krachtige positie van onze merken is daarbij cruciaal.”

Over TamTam

Let’s face it: vandaag de dag bepaalt het internet hoe klanten over je merk denken. Voor ons ligt het geheim in een balans tussen creativiteit, data en code. Welkom bij TamTam, een onafhankelijk, full service digital agency. Wij helpen merken hun verhaal te vertellen door digitale ervaringen die een glimlach op je gezicht toveren. Wij kruipen in je DNA en verbinden het hart van je bedrijf met de harten van je klanten. Vanuit onze creative hubs in Amsterdam en Rotterdam werken 200 Tammo’s dagelijks aan het digitale bestaan van merken als Oxxio, Ziggo, HBO, Rituals, de Nationale Opera en Ballet en vele anderen.