Industry Wire

Geplaatst door ZIGT Mediabureau

Marktplaats in zee met mediabureau ZIGT

Marktplaats heeft na een mediabureau-oriëntatie gekozen voor mediabureau ZIGT. Vanaf 1 februari verzorgt ZIGT mediastrategie, -planning en –inkoop en zal ZIGT samen met Databay en Marktplaats zorgen voor optimalisatie van campagnes. De eerste campagne die door ZIGT is gepland gaat deze week live op TV, radio en online en focust op de categorie auto’s binnen Marktplaats. Het creatieve concept is afkomstig van N=5.

Maaike Bakker; Manager Marketing Communicatie en vanuit Marktplaats verantwoordelijk voor de bureau-oriëntatie: “Wat ons heeft overtuigd van de keuze voor ZIGT is hun data-gedreven manier van werken in combinatie met hun enthousiasme en no-nonsense karakter. Dat maakt dat ZIGT past bij zowel ons merk als onze marketingstrategie”.

Veroni Engelhart; Media Director bij ZIGT: “Marktplaats is een prachtig merk dat heel Nederland kent. De doelstellingen van Marktplaats bevatten een sterke gedragscomponent en sluiten aan bij ons streven naar volledige transparantie en voorliefde voor data. Samen met de bestaande bureaupartners van Marktplaats willen we zorgen dat effectiviteit en efficiëntie nog meer hand in hand gaan. Wij hebben er zin in!”

Over Marktplaats
Marktplaats ontvangt maandelijks 7,3 miljoen unieke bezoekers en daarmee is het de grootste online handelsplaats van Nederland. Per dag worden circa 350.000 nieuwe advertenties op de site geplaatst, waarbij particuliere en zakelijke aanbieders zorgen voor een groot en gevarieerd tweedehands en nieuw aanbod.

Over ZIGT
ZIGT is een full service mediabureau waar ruim 50 media-professionals dagelijks ervoor zorgen dat meer dan 200 opdrachtgevers hun doelstellingen verwezenlijken. Sinds de start in 2001 is het bureau jaar op jaar gegroeid en inmiddels is ZIGT het grootste volledig onafhankelijke mediabureau in de Benelux.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht