Geplaatst door MultiSafepay

MultiSafepay voegt Oostenrijkse betaalmethode EPS toe

Payment service provider MultiSafepay gaat de betaalmethoden uitbreiden met EPS(Electronic Payment Standard), om zich zo meer te richten op de groeimarkt in Oostenrijk. MultiSafepay ziet hier potentie voor klanten en wil hen de mogelijkheid geven om nieuwe markten te betreden. EPS is vergelijkbaar met het Nederlandse iDEAL en werkt nagenoeg hetzelfde als het Duitse Giropay, hetgeen MultiSafepay ook aanbiedt.De betaalmethode kent zijn oorsprong in 2001 en heeft een bereik van 2,5 miljoen Oostenrijkse bankpas/rekeninghouders.

“MultiSafePay is doorlopend bezig met het uitbreiden en verbeteren van onze dienstverlening. Het toevoegen van de betaalmethode EPS is hier een goed voorbeeld van en zorgt ervoor dat u als webwinkelier meer klanten in Europa kunt bedienen, ” aldus Dirk Meij, Product Manager bij MultiSafepay.

Met EPS komt het totaal aan beschikbare betaalmethoden bij MultiSafepay op zestien. Alle betaalmethoden van MultiSafepay zijn beschikbaar met één contract. EPS kan op aanvraag eenvoudig worden ingeschakeld in het MultiSafepay-account.

Voor online ondernemers met Oostenrijkse klanten is EPS een geweldige aanvulling in de webshop. “Ruim 80 procent van de Oostenrijkse webshops biedt EPS als betaalmethode, wat betekent dat buitenlandse webshops beter kunnen concurreren met locale ondernemers. Ruim 44 procent van alle online betalingen in Oostenrijk worden gedaan met EPS. EPS transacties zijn gegarandeerd, men loopt dus niet het risico op eventuele storneringen en/of charge backs” vertelt Meij.

Meer over MultiSafepay
MultiSafepay maakt het betalen voor zowel online als mobiel makkelijk voor uw klanten. Met onze e-commerce betaaloplossingen en conversieverhogende tools is het eenvoudig om online betalingen te accepteren, beheren en te stimuleren. Met slimme e-commerce tools zorgt MultiSafepay voor een naadloze en betrouwbare betaalervaring. Het mobiele kanaal wordt volledig ondersteunt met adaptieve betaalpagina’s en diverse in-app betaaloplossingen. MultiSafepay biedt een compleet aanbod van betaalmethoden voor binnen- en buitenland, een eenvoudige integratie en internationale expertise. Zo maken wij het voor de e-commercebranche makkelijk om direct online te verkopen in alle landen.