Geplaatst door My Own Design Shop

My Own Design Shop vindt gat in grafische markt

Veel middelgrote en kleine ondernemers weten er alles van, het ontwerpen van reclame uitingen door een professional is een kostbare opgave. Voorheen was er geen ontkomen aan het inschakelen van een communicatiebureau of designer voor een flyer of brochure. Het online opmaakprogramma ‘My Own Design Shop’ maakt online ontwerpen nu voor iedereen toegankelijk. Op dit nieuwe ontwerp platform kun je op eigen niveau aan de slag met professioneel ontwerp voor brochures, flyers, posters, huisstijldocumenten, social media posts en andere communicatie uitingen.

Good looking brochure

Veel kleine- middelgrote bedrijven, stichtingen en verenigingen zonder professionele design afdeling zijn gebaat bij het laagdrempelige opmaakprogramma. Zo is een good looking brochure nu in een handomdraai en vrijwel kosteloos gemaakt. Een professionele vertaling van uw product of dienst is immers van groot belang voor het imago. Wanneer de middelen voor een professioneel bureau niet om handen zijn, dan is My Own Design Shop een perfecte tool om online mee aan de slag te gaan. Het programma is eenvoudig te bedienen, waarbij geen ontwerp- of technische kennis benodigd is. Mede door de drie kennisniveaus wordt de gebruiker steeds handiger in het proces en zal steeds bredere materialen ontwikkelen. Begin met ontwerpen op niveau ‘Basic’ en stroom vervolgens door naar ‘Experienced’ of ‘Advanced’ en maak kennis met nieuwe en veelzijdige mogelijkheden om uw merk te presenteren.

Aan de slag

Met het nieuwe online programma kan een grote diversiteit aan communicatiemateriaal ontwikkeld worden. Van visitekaartjes, enveloppen en briefpapier tot brochures, flyers, posters en professionele uitingen voor social media kanalen. Wanneer de gebruiker reeds in het bezit is van een logo en huisstijl elementen, dan zijn deze eenvoudig toe te voegen aan een eigen online omgeving, waarmee direct gewerkt kan worden. Wie zich heeft geregistreerd via www.myowndesignshop.nl kan het programma gratis uitproberen. Aan het gebruik zijn geen abonnementskosten verbonden, afrekening vindt dan ook per product plaats. Pas als er opdracht wordt gegeven voor een ontwerp waar de gebruiker geheel tevreden mee is, dan worden er bescheiden kosten in rekening gebracht.