Nieuwste trends in technologie voor Mobiel Klantcontact – Workforce Optimization – Backoffice versnelling

“Hoe behouden we de mobiele, veeleisende consument?”

“Hoe krijg ik mijn backoffice-processen sneller en beter?”

“Hoe maak ik mijn personeelsbestand maximaal efficiënt en effectief?”

Zomaar drie vragen van uw klanten waar u als consultant ongetwijfeld mee te maken heeft. Aspect Software heeft de technologie in huis waarmee u in staat bent uw klanten te helpen deze vraagstukken op te lossen.

U bent van harte uitgenodigd voor de Consultancy Briefing van Aspect Software. We hebben een kort en krachtig programma samengesteld om u bij te praten over de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van technologie voor Mobiel Klantcontact, Workforce Optimization en Backoffice-versnelling, de rol van Aspect hierin en de business opportunities die u kunt creëren. Deelname is kosteloos; het aantal deelnemers is beperkt.

Aspect is de marktleider op het gebied van klantcontactinnovatie, workforce-management en backoffice-integratie. Aspect is de grondlegger van contactcenter-automatisering en blijft voorop lopen met mobiele self-service (Voxeo), contact center-as-a-Service (ZipWire cloud) en backoffice (Microsoft Platform-integratie). De meeste banken, vliegmaatschappijen en telco’s in de Fortune 100 zijn gebruiker van Aspect. Daarnaast zetten snelle starters in online commerce en finance de technologie van Aspect In voor verbetering van de klantervaring.

Voor wie?

De Consultancy Technology Briefing van Aspect Software is bestemd voor business, technologie en marketing consultants die kennis willen nemen van de nieuwste trends en die op zoek zijn naar interessante mogelijkheden om hun business uit te breiden.

Datum: 2 april 2014
Tijd: 16:00 – 20:00 uur, met buffet