Industry Wire

Nu ook met MyOrder parkeren in Apeldoorn

Amsterdam, 25 november 2014 – Inwoners en bezoekers van de gemeente Apeldoorn kunnen vanaf donderdag 27 november met MyOrder via hun smartphone een parkeerticket betalen. Met de app kan op de minuut nauwkeurig de parkeertijd ingegeven worden, waardoor nooit meer teveel parkeergeld betaald wordt. MyOrder maakt hiermee betaald parkeren eenvoudiger en voordeliger.

Parkeren met MyOrder kan al op meer dan 45 plaatsen in Nederland. Elke maand worden nieuwe gemeenten aangesloten. Gebruikers van MyOrder doorlopen drie eenvoudige stappen om het betaald parkeren te activeren. Eerst bepaalt MyOrder de locatie automatisch via de GPS-functie in de smartphone, vervolgens controleert de gebruiker zelf het kenteken en de locatie en vult de verwachte eindtijd in. De parkeertijd kan eventueel op afstand worden verlengd. Als de afspraak korter duurt of het winkelen sneller verloopt dan gepland, kan de betaling ook eerder stopgezet worden en krijgt de gebruiker het te veel betaalde bedrag direct terug.

Gebruikers betalen met iDEAL, creditcard of direct via de mobiele portemonnee. En binnenkort zal ook betaling via PayPal mogelijk zijn. MyOrder rekent geen abonnements-, registratie- of SMS-kosten, alleen €0,22 transactiekosten. MyOrder behoort hiermee tot de voordeligste aanbieders. De gebruiker kan aanzienlijk besparen op parkeerkosten door de parkeertijd actief stop te zetten.

Meer mobiel bestellen en betalen
Met MyOrder kunnen gebruikers ook mobiel bestellen en betalen in onder andere restaurants, bioscopen, parkeergelegenheden en in andere branches. “Door een dagelijkse bezigheid als betaald parkeren te integreren in de MyOrder-app, geven we verder invulling aan onze ambitie om mobiel kopen en betalen nog gemakkelijker te maken”, aldus Thomas Brinkman, oprichter van MyOrder. In Apeldoorn kan met MyOrder worden betaald in onder andere Jules Verne, Cafetaria Charly, BlinQ Carwash en De Julianatoren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht