Geplaatst door Networking4all

Paul van Brouwershaven vertrekt na tien jaar als CTO van Networking4all

Na een periode van tien jaar vertrekt Paul van Brouwershaven als CTO bij Networking4all. Van Brouwershaven, sinds 2002 in dienst bij de aanbieder van SSL Certificaten, domeinnamen en hosting, is naar eigen zeggen toe aan een nieuwe uitdaging. Beide partijen gaan in goed overleg uit elkaar.

In 2002 trad Paul van Brouwershaven bij Networking4all in dienst met als uitdaging om gezamenlijk een succesvolle internetonderneming op te zetten. Daarnaast onderzocht hij de mogelijkheden om de bedrijfsprocessen te optimaliseren en te automatiseren en er mede voor te zorgen dat het bedrijf klaar was voor wat tegenwoordig het ‘nieuwe werken’ wordt genoemd.

Deze ontwikkelingen binnen Networking4all bleven niet onopgemerkt. Steeds meer klanten vonden hun weg naar de onderneming, mede door de enthousiaste inzet van Van Brouwershaven. De heldere, zeer evenwichtige dienstverlening die door de klant zelf online kon worden geconfigureerd, sprak vele opdrachtgevers aan en Networking4all kreeg steeds meer internationale naamsbekendheid. Onder andere door de door Paul van Brouwershaven geleide onderzoeken waarin hij een aantal jaar geleden al aantoonde dat veel overheidswebsites en webwinkels niet afdoende beveiligd waren. Tevens ontwikkelde hij webapplicaties als de Site Check en de IDN Check en werd zijn kennis door de media ingezet bij beveiligingsproblemen op nationaal en internationaal niveau.

Na tien jaar te hebben gewerkt voor Networking4all wil Paul van Brouwershaven zijn kennis op het gebied van het razendsnel veranderende internet verder toepassen. Een nieuwe uitdaging en nieuwe prikkels welke hij elders hoopt te kunnen vinden. Beide partijen hebben daarom in goed overleg besloten ieder zijn eigen weg in te gaan. Van Brouwershaven: “Ik heb een fantastische tijd gehad bij Networking4all. In de periode dat ik voor het bedrijf heb gewerkt is het een zeer succesvol internetbedrijf geworden. Ik ben daar ongelooflijk trots op en blij met de huidige status van Networking4all.”

In de komende weken zal Paul van Brouwershaven zijn taken bij Networking4all overdragen en kijken wat zijn volgende uitdaging zal gaan worden. Hij treedt uit dienst per 1 januari 2012. Networking4all bedankt Van Brouwershaven voor zijn fantastische inzet en goede samenwerking en wenst hem succes met het vinden van een nieuwe baan.