Geplaatst door VEA

Plandsoen, Koning, en Molenaars in VEA bestuur

Rens Plandsoen (Managing Partner RLVNT), Olivier Koning (Managing Director Being There) en Edgar Molenaars (CEO Ogilvy & Mather Amsterdam) zijn toegetreden tot het Bestuur van de VEA.

Marc Oosterhout, voorzitter VEA, is erg blij met de komst van de nieuwe bestuursleden: “Rens, Olivier en Edgar zijn een absolute aanwinst voor ons bestuur. Allen vertegenwoordigen een nieuwe generatie bureaus en onderstrepen het eigentijdse karakter van de VEA. Zij zullen een belangrijke bijdrage leveren om de missie van VEA creativiteit is de motor van vooruitgang tot wasdom te brengen.

Naast hun algemene bestuurstaken zullen Rens en Olivier zich met name toeleggen op de promotie van de Nederlandse bureauwereld in het buitenland (Rens) en de uitbouw van het VEA College, het opleidingsprogramma van de VEA. Edgar zal de rol van penningmeester overnemen van de uittredende Inge Ligthart (Managing Director Dawn).