Geplaatst door Qeado BV

Qeado geeft websitebezoekers een identiteit

Werkendam, 26 september 2016 – Qeado, ontwerper en leverancier van customer intelligence software voor digitale B2B marketeers, introduceert vandaag zijn clouddienst. Qeado stelt B2B marketeers in staat bezoekers op hun website en socialmediakanalen met naam en contactgegevens te identificeren. Door het identificeren van bezoekers kunnen er waardevolle leads gegenereerd worden.

“Voor veel bedrijven is de website hét centrale punt van hun marketingactiviteiten. De meeste bedrijven zijn echter niet in staat de bezoekers op hun online mediaplatformen te herkennen. Het is onze missie kwalitatieve leads inzichtelijk te maken vanuit digitale kanalen en big data.” Aldus Raymond Muilwijk, CTO bij Qeado. “Met Qeado analyseren we niet alleen het verkeer op een website, maar ook op de socialmediakanalen. Wij volgen de bezoekers om deze te herleiden naar een bedrijf wat vervolgens gepresenteerd wordt als volwaardige lead, klaar om contact mee op te nemen.” vervolgt Muilwijk.

Uniek aan Qeado is dat het in staat is zowel bezoekers op websites alsook personen op socialmediakanalen te herkennen. Onze customer intelligence software kan niet alleen een groot deel van de bedrijven in Nederland herkennen maar ook uit Europa. Daarnaast is deze marketing technology eenvoudig uit te breiden met apps zoals nieuwsbriefsystemen en CRM’s. Andere functionaliteiten in Qeado zijn:

* Bijhouden van interacties op je website.
Invullen van formulieren, klikken op een e-mailadres of like knop. Qeado brengt het allemaal in kaart.

* Verzamel al je data in één digitale marketing hub.
Of iemand je website bezoekt, een facebook post liked of op een link klikt in een nieuwsbrief het is allemaal relevant. Qeado genereert een 360 graden klantbeeld met alle informatie.

* Scoren van leads.
Met de lead scoring tool filter je niet interessante bedrijven er eenvoudig uit en laat je de belangrijkste leads extra opvallen.

* Lead gegevens doorsturen naar een CRM systeem.
De dankzij Qeado gegenereerde leads kunnen automatisch ingevoerd worden in een CRM systeem.

* Data opgeslagen in de EU en het voldoet aan de privacywet.
Alle data staat opgeslagen in de Europese Unie. Qeado is zo in te richten dat het voldoet aan de General Data Protection Regulation die in 2018 van kracht gaat in alle Europese Unie landen.

Qeado is beschikbaar als cloudapplicatie in drie verschillende uitvoeringen; Basic, Professional en Enterprise, waarbij de Enterprise editie tot 5000 bedrijven per maand kan herkennen en tot 10 websites kan volgen. Voor bureaus is er ook een Agency en White Label pakket. De dienst is 30 dagen lang gratis te proberen.

Over Qeado
Qeado is online customer intelligence software voor B2B marketeers. Ontstaan als idee binnen Internetsoftware bedrijf Trinoco is Qeado in 2016 opgericht en biedt bedrijven de mogelijkheid op dagelijkse basis inzicht te krijgen welke potentiële leads er zijn op hun digitale marketing kanalen. Qeado heeft een team van ervaren ontwikkelaars in dienst om het product verder uit te breiden en aan te laten sluiten bij de wensen vanuit de markt. Bezoek de website voor meer informatie: https://www.qeado.com/